افزایش رتبه سایت در یک گروه انتخابی از صفحات
نوشته شده توسط : عباسی

بیشتر بخوانید :  معنای حقیقی عبارات کلیدی Long tail چه چیزی است؟
ارتقاء مرتبه وب سایت در یک مجموعه انتخابی از صفحه ها
عمل کردن با تارنما‌هایی که کمپین‌های فصلی یا این که رویدادی راه و روش می‌اندازند سئو سایت  یعنی OnCrawl بارها و بارها چشم میباشد استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی چه‌طور قادر است به نفع صفحاتی باشد که در طول محدودی سودآور می‌باشند. از جمله فروش ویژه تعطیلات، تاراج‌ها، راج‌های بلیت‌ها و … کلیه بایستی در حین پیش از ابتدا روی داد رواج شوند. برای پروموت گروهی از صفحه های مرتبط با یک روی داد بایستی شغل های ذیل را انجام دهید:

یک لندینگ پیج بسازید که برای جست‌وجوهای مربوط به اتفاق افتاد باصرفه‌سازی گردیده باشد. این کاغذ بایستی به اندازه کافی متن داشته باشد که در جست‌وجوهای متبوع به خیر و خوبی اکران داده گردد و تم روی داد متبوع بایستی به خیر و خوبی در آن رعایت گردیده باشد. ساخت یک برگه لندینگ بی نیاز از ساختن تعدادی برگه متاع ریلکس‌خیس میباشد.
تاریخ و شمارش معکوس را در برگه لندینگ قرار دهید. شمارش معکوس می تواند منجر خواهد شد تغییرات محتوا تثبیت گردد و تعداد بازدید خزنده‌های گوگل ارتقاء یابد.
یک کانون محتوا ساخت‌و‌ساز نمایید و از شیت لندینگ به صفحه های این کانون لینک و پیوند بدهید. در‌این حالت خواسته از محتوا صفحاتی میباشد که از گذشته در وبسایت وجود دارا هستند. صفحه های مرتبط با روی داد، صفحه های تولیدها، نوشته‌علمی‌های دارای ارتباط و … . این یاری می‌نماید محبوبیت شیت لندینگ در میان صفحاتی که به آنان پیوند داده میباشد توزیع خواهد شد.
از پیوند‌سازی داخلی برای جا پرت کردن برگه لندینگ به کارگیری نمائید. از شیت اساسی با انکر تکست‌های دارای ارتباط به آن لینک و پیوند بدهید و آن را در جايگاه‌های بالای منو قرار دهید. کاری نمایید که برگه لندینگ از بیشتر قسمت‌های وب سایت قابل دسترسی باشد.
معیارهای OnCrawl که یاری می‌نمایند معیار پیروزی استراتژی‌های خویش را اندازه بگیرید:

فرکانس خزیدن: این واحد سنجش ارتقا بازدید خزنده‌های گوگل از تارنما را در زمان زمان‌ای که به روی داد سبب میشود نشان میدهد.
تاثیرات و بازدیدهای seo: این واحد سنجش نشان می دهد که لندینگ پیج شما در کاغذ حاصل نشان داده شده‌است و واحد سنجش بازدیدهای ارگانیک را از آن نشان میدهد.
فاکتورهای آن پیج: با این واحد سنجش مطمئن میشوید برگه لندینگ با معیارهای آن پیج (تیتر، توضیحات متا، تعداد لغات و سرنویس‌ها) بهینه سازی شده‌است.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: